top of page

Blíží se prezentace..

Asi za týden máme mít prezentaci k vlastní bakalářské práci v rámci semináře k BP, což je celkem vtipné, protože nikdo nic NEMÁ, vždyť se také bude odevzdávat za několik relativně mnoho měsíců. Já jsem sice plánoval jak budu dělat o prázdninách, ale moc jsem tomu nedal, jelikož jsem v letňáku opravoval dva předměty :-) Nu, dnes jsem si na to sednul a konečně jsem po mnohých úpravách alespoň sesmolil první level, ať je v prezentaci nad čím slintat! Zvolil jsem nakonec free 3d modely, pro účely prezentace to je skvělé - ovšem jakou grafiku pro prostředí a vůbec pro všechno - zvolím do finální verze hry, to ještě nevím, dost záleží jestli kolegyně bude stále zapálena pro to být součástí tohoto projektu a udělá vlastní grafiku. Nu což, to brzy zjistíme.

Nyní již slíbené ukázky z Level01 :-D

No není to krása? A zabralo mi to jen den.. :-D Když pominu předchozí ladění propadávání terénem.. (u toho jsem zelenal..).

Štítky:

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page